Zakelijk huren

Zoek jij een vergaderplek in het midden van het land, goed bereikbaar, met een open en levendige uitstraling? Ga jij voor jouw bedrijf een congres, netwerkbijeenkomst of productpresentatie organiseren?
Dan staat in Vathorst, de noordelijkste wijk van Amersfoort, de ideale locatie voor jouw evenement: ICOONtheater

 

Waarom ICOONtheater? 

- Veelzijdige congreszaal, vergaderruimten en studio's 
- Gratis parkeren en treinstation op 2 minuten loopafstand
- Levendige en inspirerende vergaderlocatie

Theaterzaal
1 tot 500 mensen 1 tot 240 stoelen
  • Voor congressen, lezingen, voorstellingen en concerten
  • Opstelling met of zonder tribune
  • Complete technische faciliteiten
Centrale Hal
1 tot 500 mensen
  • Voor ontvangsten, recepties, buffetten, exposities
  • Flexibele opstellingen met statafels en gezellige zitjes
Vergaderen 1 & 2
1 tot 15 stoelen
  • Voor vergaderingen, workshops en trainingen
  • Op de begane grond
  • Mogelijkheden voor koffie / thee en lunch
Foyer
1 tot 250 mensen
  • Voor een (pauze) drankje, een buffet of een borrel
  • Diverse opstellingen mogelijk
  • Piano aanwezig
Vergaderen 3 & 4
1 tot 25 stoelen
  • Voor vergaderingen, workshops en trainingen
  • Diverse opstellingen mogelijk
  • Ruimten kunnen worden gekoppeld
Dans- en theaterstudio
1 tot 25 mensen
  • Voor dansworkshops, theaterrepetities of creatieve brainstormsessies
  • Met dansvloer, spiegel en barre
Creatieve werkruimte
1 tot 25 mensen
  • Voor een workshop beeldhouwen of schilderen
  • Ook interessant voor een creatieve brainstormsessie

Techniek en service

Wij denken graag met je mee over alles wat nodig is om van je evenement een succes te maken. We verplaatsen ons in jouw wensen en komen met praktische suggesties en oplossingen voor jouw vragen. Je kunt bij ons rekenen op moderne technische faciliteiten en een ervaren team van voorstellingsbegeleiders, technici en gastvrouwen.

 

Catering

Bij een zakelijke ontmoeting mag het je gasten natuurlijk aan niets ontbreken. Daarom gaan we graag met je in gesprek over alle mogelijkheden op het gebied van de catering van jouw evenement. Van de welkomstkoffie met iets lekkers, tot de lunch en de afsluitende / aangeklede borrel.