Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!

Icoon zaalverhuur
Hoe bereik ik ICOONtheater?

ICOONtheater ligt centraal in Amersfoort en is goed bereikbaar met zowel eigen vervoer als het openbaar vervoer. Klik hier voor meer informatie over bereikbaarheid.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Parkeren is gratis in de omgeving van ICOONtheater. Je kunt parkeren aan het Lovink naast het gebouw of op een van de twee parkeerplaatsen van het winkelcentrum. Vanaf deze parkeergelegenheden loop je in een paar minuten naar de ingang. Die vind je aan het plein met de grote eik (Leeghwater).

Kan ik in de buurt van ICOONtheater dineren?

Ja, in de buurt van ICOONtheater vind je onder andere:

Mag ik zelf eten en/of drinken meenemen?

Nee, het is niet toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen.

Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar info@icoontheater.nl met als onderwerp ‘Gevonden voorwerpen.’ We nemen snel contact met je op.

Zijn er stoelverhogers beschikbaar?

Ja, stoelverhogers zijn beschikbaar bij familievoorstellingen. Deze staan in de zaal bij binnenkomst en kun je meenemen naar je stoel.

Wat gebeurt er als een voorstelling wordt geannuleerd?

Bij annulering word je zo snel mogelijk op de hoogte gebracht via e-mail en, indien noodzakelijk, telefonisch. Je krijgt een tegoedbon of restitutie van het volledige aankoopbedrag.

Heeft een voorstelling altijd een pauze?

Niet altijd. Bij de meeste voorstellingen in ICOONtheater is er geen pauze.

Mag ik mijn telefoon gebruiken tijdens de voorstelling?

Nee, zet je telefoon uit of op vliegtuigstand. Fotograferen, filmen en geluidsopnames zijn niet toegestaan, tenzij expliciet vermeld.

Wat als ik te laat kom?

Te laat komen kan storend zijn voor anderen en de artiesten. Houd er rekening mee dat je na aanvang van de voorstelling niet meer wordt toegelaten in de zaal. De tijd op je ticket is de aanvangstijd van de voorstelling. Wij adviseren om 15 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn.

Is een drankje standaard inbegrepen bij mijn ticket?

Nee, een drankje is niet standaard inbegrepen. Je kunt een drankje kopen aan de bar. Het is niet toegestaan om glas mee de zaal in te nemen.

Hoe kan ik betalen in ICOONtheater?

Betalen kan alleen met pinpas of creditcard.

Kan ik gebruik maken van de garderobe?

Ja, er is een onbewaakte garderobe op de eerste verdieping. Jassen mogen ook mee de zaal in. Gebruik van de garderobe is op eigen risico.

Wat zijn de openingstijden van ICOONtheater?

·       De foyer is geopend vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling.

·       De zaal opent ongeveer 15 minuten voor de voorstelling.

·       De theaterkassa is alleen open op dagen dat er een niet uitverkochte voorstelling is, 1 uur voor aanvang.

Waar kan ik meer informatie vinden over het bestellen van kaartjes?

Op de website van Flint vind je alle informatie met betrekking tot kaartverkoop.

Kan ik ook kaartjes kopen in ICOONtheater?

In ICOONtheater kan je alleen kaartjes kopen direct voorafgaand aan de voorstelling. Als een voorstelling uitverkocht is kan je geen kaartje meer kopen aan de deur. De theaterkassa van ICOONtheater is 1 uur voorafgaand aan de voorstelling geopend. Wil je verder van tevoren kaartjes kopen aan de kassa? Ga dan naar de kassa van theater Flint (Coninckstraat 60). Kijk voor de openingstijden op de website van Flint.

Kan ik in ICOONtheater zelf mijn plaatsen kiezen?

ICOONtheater werkt met vrije zit. Dit betekent dat je bij aanvang van de voorstelling zelf je plaatsen kunt kiezen.

Waarom koop ik mijn kaartje via Flint?

Flint en De Lieve Vrouw verzorgen het programma voor ICOONtheater. Jouw theaterkaartje koop je van tevoren alleen via Flint. Onze agenda verwijst je daarom naar de website van Flint. Op je ticket staat ook vermeld in welk theater de voorstelling plaatsvindt.